Reklamace
Vážení zákazníci,
Naším cílem je vždy vaše spokojenost a snažíme se vyřizovat reklamace co nejrychleji a
nejefektivněji.
V případě, že ve vaší zásilce chybí zboží, nemusíte se obávat. Jsme si vědomi toho, že i my
můžeme udělat chybu. Po ověření situace na našich kamerových záznamech okamžitě
odesíláme chybějící položku nebo položky, abyste měli svou objednávku kompletní co
nejdříve.
Pokud zboží reklamujete z důvodu poškození, nefunkčnosti nebo jiných závad, snažíme se
vám celý proces co nejvíce usnadnit. Ve většině případů si reklamovanou zásilku sami
vyzvedneme, abyste nemuseli řešit přepravu. Zároveň, pokud si to budete přát, vám obratem
zašleme nové zboží, aby vám naše chyba nezpůsobila zbytečné komplikace.
Jsou i situace, kdy vám zboží jednoduše nevyhovuje. V takovém případě můžete zaslat zboží
zpět na adresu naší prodejny, kontaktovat nás telefonicky nebo e-mailem a domluvit se s
námi na dalším postupu, včetně možnosti svozu nevyhovujícího zboží přímo od vás. Dle
dohody vám pak buď zašleme jiné zboží, nebo vám obratem vrátíme peníze, opět podle
vašeho přání.
Chceme vás také ujistit, že pokud je vrácené zboží v původním obalu a lze jej bez problémů
znovu prodat, jsme velice tolerantní ohledně zákonných lhůt pro vrácení či výměnu zboží.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou.
Věříme, že náš přístup k reklamacím a vrácení zboží oceníte a budete se k nám rádi vracet.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy ohledně reklamací, vrácení zboží nebo našich služeb,
neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás.
Váš tým Nářadí Praha